2007-06-28

SBT...det måste det bara vara

Skit Bakom Tangenterna alltså...
En dag hade jag en hemsida som fungerade och så fick jag för mig att lägga på en besöksräknare och det funkar ju bra.
Så ber jag snällt Mattias att ändra flashen lite - den går lite för fort tycker jag. Som den väluppfostrade unge man han är så gör han mig till viljes. Ser jättebra ut.
Men nu tar allt så lång tid så fort man försöker länka till en annan sida. Och dessutom kommer inte handen fram ör länkarna överallt.

Så här sitter jag igen framför datorn, jag som påbörjade lite korttillverkning igår och tänkte städa undan allt för att kunna måla sen!
Hoppas nu bara jag får till det igen. Jag får börja med att kopiera hemsidan så att den finns kvar och sen ta bort flashen för att se om det är den som krånglar.... Jag är optimist, och dessutom klåfingrig, så det löser sig.

Har dessutom ytterligare en uppgift att lösa. Måste hitta hur man lägger in ord som ger träff på sökmotorerna.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...