2013-10-09

Två par till färdiga



























Jag lär mig mer för varje vantpar jag stickar. Har upptäckt att jag ska skriva upp hur jag gör från början till slut på vante 1 så att den andra blir lika.
Även om de finns vissa olikheter i dessa vantparet så tror jag ändå att mottagarna blir glada och kommer att använda dem oavsett det. Nu återstår bara att valka dem försiktigt i tvålvatten. Har en fransk tvål som jag också använder till att göra rent mina penslar och den är fet och fin och bör passa till detta jobb. När vantarna torkat åker dem ner i ett kuvert och skickas till Hägersten. Det är väl snart dags att börja använda dem antar jag för det är ju åt det hållet årstiden går.

1 kommentar:

Nonna sa...

Så jättefina vantar! Verkade så sanslöst petigt att det var inget för mig alls!!Håller mig till vanliga räta och aviga!
Kram syster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...