2007-10-05

Jag är en helt okänslig diktator när det gäller...

Invandringen har satt fart och jag är värre än Saddam för jag visar ingen nåd överhuvudtaget. Amnesty tycker nog att jag är den värsta tyrann som sett dagens ljus men vad skall man göra när man invaderas av alla dessa som tycker att vårt hem är det bästa hotell de någonsin har sett. Här finns värme, massor med liggplatser och dessutom god mat - i alla fall tycker man det om man är en liten mus. Och möss det har vi nu i massor. Jag har jobbat hemma idag och vittjat musfällan ett otal gånger. Jag tror det är uppe i tvåsiffrigt nu. Och vad gör vår musjägare???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han ser ut att vara anställd på Schindler Hiss AB

Nonna sa...

Ja den rackarn ser ut att mysa gott gör man så på hissbolagen??
Lars..är det så??
Tror att frun o sonen överdriver lite, men sätt lite sprätt på kisse, visa lite möss eller nåt´så kommer den igång.
Vi kommer igång oxå om det bara slutar att regna så ma får ta en prom.
Under tiden läser jag Liza M:s senaste och den är spännande mitt barnbarn läser den oxå och har samma uppfattning.
Kram Syster Yster

babban sa...

Håhå SysterYster, det var maken som skrev det första inlägget. Sönerna tror jag inte läser här. Fast man kan ju aldrig veta riktigt säkert =)
Lillstrumpa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...