2009-02-28

Idag behövs inga ord



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja skönt såg det ut och blekare än döden är du eller ljuger kameran??
Ja inte är jag brunare själv så ta det inte sååå - men jag har promenerat i en timme i arla stund för vi skulle ju åka skidor sen (på TV) och visst sken solen men jag tror att den bommade mig!
Fortfarande samma hemska färg men snart snart!!!
Kram till dig och Hogan vilken mysig "liten" herre! Ryms han verkligen i tvättstället?
Kram syster

babban sa...

Nä, kameran ljuger inte, nog är jag blek alltid. Har väl att göra med att jag inte har tid att vara ute när solen skiner. Lars som jobbar hemma tar sig en stund då och då och han har färg redan. Jag brukar fuska ibland och smeta in köpt solbränna.
Tvättstället Hogan brukar ligga i är rätt stort. Det på 2:a vån. skulle han däremot inte få plats i :D
Kram till dig me'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...