2009-02-27

Utanför mitt fönster

Visst är de söta men ack så mycket de kan förstöra. Just nu finns inte så mycket men när lökarna börjar titta upp ur jorden är det jag som är ute och sätter ner pinnar med råväck - luktar illa som f-n, inte bara för mig och det är bra.
Sitter och fördriver tiden lite med att surfa medan vi väntar på att bastun ska bli tillräckligt varm. 
Är ute på ArtistsNetwork.tv Man kan se demos av konstkurser via dvd. Kanske dyker man på något som är intressant. Det är ju både billigare och enklare att köpa en dvd som man kan titta på om och om igen än att gå en kurs där man måste både lyssna, anteckna och försöka komma loss och prestera något.
Det enda jag presterar för tillfället är scrap - nä jag har inte skrivit fel eller glömt prickar - det uttalas skräpp :-) Håller ff på med vår mc-resa. Gör två album parallellt, ett på svenska och ett på engelska. Men det närmar sig slutet. Då ska jag försöka få in det på min hemsida och det blir en utmaning.
Jag mår gott och njuter av livet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...