2009-01-13

Läkarbesök i morgon

Fick en tid till läkaren för en månad sen. Mitt knä har krånglat hela hösten, redan då jag var på vårdcentralen i september. Men då var jag där för en annan åkomma så knät kom inte på tal mer än i allmänna ordalag. Det har dock fortsatt värka och jag har haltat fram de sista månaderna. Men NU när jag ska till tant doktorn så är det nästan bra. Det är så typiskt. 

I morgon ska jag även måla. Ska hämta upp en målarkompis efter läkarbesöket sen åker vi hem till mig och tillbringar dagen i studion. Jag har lite idéer efter att ha varit ute och surfat i mig inspiration. Ska försöka få ihop några småtavlor i akryl. Har sågat isär en masonitskiva som jag ska grundera och sen blir det måla av. Fast först ska jag göra en större målning som ska föreställa utsikt från ett fönster och den ska täcka en ful lucka vi har på en vägg i hallen på andra våningen. Det ska se ut som om vi tittar ut i trädgården. Så nu  ska jag sätta igång och försöka få till en förlaga i Photoshop Elements. 
Må gott och njut av livet så mycket det går.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...