2008-02-07

Torsdag - dags för Friskis och svettis

Ska ut och röra på dököttet lite. Det känns så himla skönt efteråt. Allrahelst när man kommer ur duschen och kryper upp i soffan med en bok eller sätter sig i ateljén och planerar nästa målning. Jag är igång och spinner på måndagarna och svettas då mer än jag gör på F&S men det är inte samma genomkörare för kroppen. Mest för benen och pumpen.

Är glad idag, har vunnit ett fint pris hos Dekorera Medmera, en butik som finns både på internet och här i samhället. Så imorgon ska jag in och hämta mitt pris. Kanske blir det några fina kort gjorda i helgen. Man kan få mycket inspiration även via bloggen.

Nu sticker jag. Ha det gott

1 kommentar:

Nonna sa...

Grattis tantommorsan, jag provade på det där med scraping men det är nog inget för mig, det är för pillrigt jag har tappat fingertoppskänslan, är så klumpig.
Jag kikade på bloggen och såg din vinstlott. KUL!!Du är värd all uppmuntran du gör så fina saker.
Hoppas gympingen går bra jag kan inte göra sånt längre men egentligen har jag ju aldrig gillat gympa heller så det är ingen sorg i sig. Kryp ner sen och mys med din bok imorgon är en annan dag!
Kram bigsis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...